Výrobce pneumatiky | PIRELLI |
Použití pneumatiky | Letní |
Dezén pneu | Scorpion ATR |
Šířka pneu | 205 |
Profil pneu | 80 |
Ráfek | 16 |
Index nosnosti pneu | 104 |
Rychlostní index pneu | T |
CENA včetně DPH | 2791 Kč |
Dostupnost | Na dotaz |
Celoroční pneu PIRELLI SCORPION ATR jsou pneumatiky určené pro vozy SUV a Off Road. Dezén celoročních pneu se skládá z několika částí, přičemž nejnápadnější je středová část. Celoroční pneumatiky mají téměř kontinuální žebro, které zvyšuje stabilitu a přesnost řízení vozu. Samočisticí vlastnosti pneu PIRELLI zlepšují hlavně zaoblené boční drážky, které jsou dostatečně hluboké a vyznačují se proměnlivým sklonem stěn.
Podélné drážky pneu zlepšují odolnost vůči aquaplaningu a optimalizují rozložení tlaku ve styčné ploše. V ramenní oblasti jsou radiální drážky, které zlepšují trakci a účinnost pneumatiky PIRELLI při brzdění. Střídavě vyčnívající vnější bloky, které umožňují lepší jízdu pneu na sypké šotolině. Úzké drážky zase snižují hluk a přispívají k rovnoměrnému opotřebení celoroční pneumatiky PIRELLI.
Italskou společnost Pirelli založil v roce 1872 Giovanni Battista Pirelli v Miláně. Firma začínala ostatně jako většina tradičních značek, výrobou pneu plášťů pro bicykly. Pneumatiky Pirelli pro osobní vozy pod označením Ercole byly představeny v roce 1901. Pneu Pirelli Ercole používaly první silniční automobily. Za sto let se pneu společnost Pirelli vypracovala na jednoho z pěti největších výrobců pneumatik na světě. Celý současný název firmy je Pirelli Tyre.
Jednou z nejvýznamnějších charakteristik pneumatik Pirelli je neustálé posunování kvalitativních a technologických možností na základě výzkumných a inovačních programů. Pirelli vlastní sedm výzkumných pneu středisek, dvě v Americe a pět v Evropě. V Americe spolupracuje Pirelli při výzkumu pneu s univerzitami a výrobci automobilů např. s: General Motors, Ford nebo Daimler Chrysler.
Důležité pneu centrum Pirelli pro vědecké testování a hodnocení výkonu pneumatik se nachází nedaleko Milána ve Vizzole. Patří mezi nejmodernější zařízení svého druhu na světě a je hojně využíváno i výrobci automobilů, kteří zde testují prototypy vozů. Okruh Vizolla byl navržen konstruktéry Pirelli a je tvořen rovnými, točivými a kruhovými úseky, které se rozkládají na 85 000 metrech čtverečních. Na třetině tratí je možné simulovat podmínky za deště, od lehkého mžení až po silný liják. Pneu testy jsou řízeny z 25 metrové věže, která je jakýmsi elektronickým mozkem při testování pneumatik Pirelli.
Pneumatiky, prodej pneu on-line. Nejlevnější pneu a disky. Rozsáhlá nabídka pneu skladem.